جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
یمن

حوزه/ عصام العماد مستبصر یمنی گفت: ایران کاری کرد که جهان اسلام متحد شود و خروجی وحدت اسلامی ، عملیات طوفان الاقصی بود در حقیقت اگر وحدت اسلامی نبود هرگز طوفان الاقصی شکل نمی‌گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، امسال سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی در حالی برگزار شد که جهان اسلامی شاهد رویارویی بزرگ بین محور مقاومت اسلامی و محور شرارت صهیونیستی و آمریکایی است که این شرایط جلوه ویژه‌ای را به برگزاری این کنفرانس داد.

عصام العماد مستبصر یمنی و متخصص در علوم کلام در حاشیه کنفرانس وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل حوزه اظهار کرد: امسال کنفرانس وحدت اسلامی یک ویژگی مهم داشت و ما می‌بینیم در زمانی برگزار شد که شاهد وحدت اسلامی قرین با وحدت میدان‌ها هستیم و این مسئله به نظر من نور علی نور است.

وی ادامه داد: این وحدت یک اتفاق معجزه آسا در شرایط کنونی است و می‌بینیم که یک شیعه ایرانی که رهبری وحدت را در جهان اسلام دارد از از یک اهل سنت در فلسطین دفاع می‌کند و یک عراقی و یا یمنی شیعه از برادارن فلسطینی خود دفاع می‌کنند.

مستبصر یمنی گفت: ما در طول یک سال شاهد وحدت عملی در طوفان الاقصی هستیم و این کنفرانس وحدت بیش از هر زمان دیگری با اهمیت است و ما حدت اسلامی را در میان جهان اسلام می‌بینیم.

وی افزود: زمانی که رهبر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) بر پیکر شهید اسماعیل هنیه نماز خواند این اتفاق ویژه و عجیبی است که در جهان اسلام رخ داده از این رو وحدت امسال مستتثنی از سال‌های گذشته است و یک وحدت عملی است که ما در جهان اسلام شاهدیم.

وی در پایان با اشاره به واکنش دشمنان اسلام بویژه رژیم صهیونیستی در قبال این وحدت گفت: صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام بعد از ۴۵ سال فهمیدند که ثمره انقلاب اسلامی چیست و ایران کاری کرد که جهان اسلام متحد شود و خروجی وحدت اسلامی ، عملیات طوفان الاقصی بود در حقیقت اگر وحدت اسلامی نبود هرگز طوفان الاقصی شکل نمی‌گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha